Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 29 10:57:25 CET 2013

>A nemyslim si, ze by treba seriovost nejakych modulu pro ultrazvukove
>mereni vzdalenosti byla vetsi - zrovna tohle mi dneska pristalo na stole,
>a to za cenu, za kterou v TME nenakoupim ani ty ultrazvukove transducery.
>
>Zrovna vcera jsem si za podobnou cenu 21 USD objednal WiFi AP.
>A to tam takovy PHY na desce samozrejme bude taky, ale jeste tam k
>nemu bude tomu procesor, WiFi, 32 MiB RAM a 4 MiB Flash.
>A bude to v pekne skatulce a se zdrojem.

No, mozno ta seriovost sa prejavuje aj v tom, ze ak sa to niekde seriovo
vyraba, tak to moze pomerne jednoducho spadnut z linky, zeano...

>Podnetne ale na tom je, ze i kdyz ten chip umi MII i RMII, tak zvolili zapojeni
>RMII, ktere ma komunikaci 2x rychlejsi. Takze asi problem s rychlymi signaly
>nemaji.

No, ti co to predavaju, urcite nie... :-)

Ako ste pisali, *moze* to fungovat.

Pozrite sa, ja tu mam na vyvojovej doske natiahnute tie 50MHz hodiny pre
RMII asi 10cm drotom od oscilatora+PHY k procesoru, lebo autori vyvojovej
dosky za nejake smiesne tri-styri stovky euracov neuznali za hodne sa s
RMII patlat. A chodi to (ba dokonca som si onoho casu aj nejako sam sebe
zdovodnoval, ze preco to musi chodit v ramci casovania predpisaneho
datasheetmi jedneho aj druheho, ale podrobnosti si nepamatam).

Akurat ze ja to nechcem predavat ako riesenie.

wek

PS. Nechceli ste nahodou
http://sk.farnell.com/stmicroelectronics/stm32f4dis-bb/expansion-stm32f4-cortex-m4-discovery/dp/2250205
? Ja viem, ta cena je HROZNA... ;-)