Li-pol v mrazu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Leden 28 14:27:54 CET 2013

Což to je jasné, že termika je termika, ale právě elektrokrosny, které se teď pozvolna začínají objevovat, nemají plnit funkci normálního motorového paraglidingu, ale mají člověka pouze vytáhnout do výšky. Tam se pak sklapne vrtule a hurá do termiky.

Klasický MPG mi nic neříká, ale tohle by mi jakožto Pražákovi (relativně daleko od rozumných startovaček) mohlo umožnit létání i ve chvílích, kdy se k němu bez motoru nedostanu.

Jakub Šerých