Stellaris LM3S

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 28 13:43:02 CET 2013

Samozrejme mate pravdu. Zmenit MCU je viac prace, ako len zmenit par
headerov v zdrojakoch, ale mnoho programatorov o tom nevie :-)

Inak tie MCU sa este budu vyrabat, ale nie je iste, ci sa prave
distributori nezlaknu oznacenia NRND - a mozu znizit skladove zasoby
a/alebo zvysit cenu. Cize nevidel by som to ako az taku katastrofu,
ale jasny signal od tychto konkretnych MCU odist (ak vobec neopustit
vody TI).