Stellaris LM3S

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 28 13:27:46 CET 2013

Tvoja volba dodavatela MCU je zla, a na to netreba ziadnu snahu ukazat
to... :-P

Vazne, to o multisource u ARMov je samozrejme totalna blbost (a samozrejme
nic tak dobre ako '51 nie je :-) ). No a treba zobrat na vedomie, ze kym
tym malym (Atmel a Microchip su tie najlepsie ukazky, ale to bolo aj
Luminary kym ich TI nezhltol) zalezi na mensich zakaznikoch a tym padom aj
na kontinuite, tym velkym (a to su prave TI, Freescale, NXP, ale aj ST) je
to uplne jedno. A to bez ohladu na to, co ich manazeri (a dokonca aj
inzinieri) kedy povedia.

wek