Stellaris LM3S

Pondělí Leden 28 13:22:18 CET 2013

Tak ono to az takovy problem neni, program se prenese snadno ale to
vybaveni HW je hodne ruzne ;-)
Ale obecne, i kdyz nejaka soucastka je oznacena jako neperspektivni, tak
se stejne vyrabi dal jeste dost dlouho ne? A ze se s ni nebude pocitat
do novych konstrukci, to snad neni problem, vyber je velky.