Re: [OT]Druhý monitor u WXP

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 27 13:55:54 CET 2013

Díky za rady,

něco jsem zkusil , takže při prohození monitorů to dělá taky, je to
zřejmě záležitost
té DVI karty. Teď jsem ale přišel na to, že pokud jsou oba monitory
zapnuty cca 5 sec.
před počítačem a začne na nich blikat hláška, že hledají signál (
Analog/digital),
tak se oba chytnou. Zkusil jsem to ale zatím jen třikrát, vždycky úspěšně.
V podstatě jde o to, že pokud se na obou monitorech ukáže, že WXP bootují,
tak potom to jde.
Do teď jsem měl zažité, že zapínám počítač a pak hned monitor. S tím analogovým
to vždycky fungovalo, tak jsem to neřešil.

Zatím můžeme tu diskuzi ukončit, ozvu se, pokud by výše uvedené řešení
nebylo 100%.