Re: [OT]Druhý monitor u WXP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Leden 27 12:52:12 CET 2013

Zkuste Správce zařízení->"v okně rozkliknout libovolný uzel"->"nahoře"
Vyhledat změny hardware, samozřejmě s připojeným zapnutým a
nakonfigurovaným monitorem. Pokud se monitor uráčí zapnout, je
pravděpodobně problém s jeho inicializací Operačním systémem. Bylo by
nutné někam zapsat parametry připojeného(včetně tohoto faktu) monitoru
natvrdo. Konkrétně v tomto smyslu by se snad mohlo dát něco najít
vyhledávačema. I ovladače grafik mají velký vliv na tuhle závadu.
S pozdravem,
Miloš Dašek