Re: [OT]Druhý monitor u WXP

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 27 12:03:33 CET 2013

Presto... I ted funguje s jinym pocitacem? Pripadne kdyz se necha jako
jediny monitor, tak funguje?
Ono totiz casto se stava, ze dokud je zapnuto (dlouhodobe), tak
funguje, pak se vypne a uz nenabehne nebo zlobi...
To bylo videt pekne v praci... Pocitace byvaly zapnute 24/7 a kdyz pak
vypadla elektrika, nezanedbatelne procento bylo kaput... Vetsinou
vyschle kondiky.

PK