Li-pol v mrazu

AZE aze na seznam.cz
Sobota Leden 26 23:01:57 CET 2013

Mám také nakřápnutou jednu 2S baterii 1,3Ah z menšího staršího cvičného éra,
ale funguje, i když nevím nevím, nebudí to důvěru :(  Na vítr si dávám
bacha, kdo už sundával éro z vysokého stromu, ví o tom svoje.
Zintenzivnil jsem tréning ve větru a poryvech na simulátoru, mě to dost
pomohlo.
aze

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, January 26, 2013 3:08 PM
Subject: Re: Li-pol v mrazu

Hezké, taky přemýšlím o nějakém akrobatickem modelu, ale prave na trening
jsem vzal napred toho FuCuba. Daji se s nim delat psi kusy.
S plovaky na snehu jsem byl pred vanocemi, ale to byl snih mekky, a na nem
to jezdilo paradne, jako lyze. Pak prisla vanice a katastrofa :o(
Dnes jsem nasraty, pocasi v Brne krasne, -5°C, vitr 3m/s. Jenze mi pri te
havarce odesla baterka. Je narazeny jeden clanek a nedari se mi ho nabit.
Tak mam po litani, protoze jinou vetsi baterku ted nemam. Tim padem Vam take
nepovim, jak funguji plovaky na zledovatelem snehu. Ach jo!!
Vladimir