Re: Vyčištění hrotu páječky

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Leden 26 15:27:29 CET 2013

Já používám štěteček z laminátu.
Vezmu laminát ohřeju ho nad plamenem, až chytne nechám ho chvilku hořet jako louč, Pak vyperu v lihu, acetonu nebo v nitroředidle, co je po ruce.

Případně zkrátím chloupky.
Je to lepší jak nějakej šmirgl.
Je ten hrot jen měděnej nebo je poželezenej?
Jestli byl železnej a byl použit salmiak, tak už to bude mít za sebou....
Pavel Glajc