Re: Vyčištění hrotu páječky

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Sobota Leden 26 14:11:32 CET 2013

http://dx.com/p/solder-tip-refresher-7207

---------- Původní zpráva ----------
Od: Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
Datum: 26. 1. 2013
Předmět: Vyčištění hrotu páječky

"Hezké odpoledne přeji,

je to sice risk, ale zkusím se zeptat, protože už mi došli nápady a
na webu také nic nenacházím.

Mám pájecí pero Solomon SR-963, je úplně nové a zapájela jsem s ním
asi tak deset spojů. Jenže hrot je v hrozném stavu a vypadá jako kdyby
prošel frontou. Černý a nechytá na něj cín. Nepomáhá čištění o houbičku
ani o složitě koupený salmiak. Brát na hrot drátěný kartáč nebo pilník
nechci.

Nemá někdo nějaký nápad, jak hrot očistit aby se dal zase používat?

Děkuji za rady a prosím, nechci žádnou hádku. Věřím, že příloha o
velikosti 67,4 kB nebude vadit.

Saša Svobodová"