Osvitovka na UV

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 26 12:48:53 CET 2013

On 26.1.2013 12:37, Jirka wrote:
> OK, chápu. Já bych tedy fotil přímo proti LED a z větší vzdálenosti (se
> zoomem), aby se eliminovaly různé úhly.
>
> Pokud nebude stačit min. ISO, max. clona a min. čas, tak by to chtělo ND
> filtr ;-) Nějaké světlejší sklo do svářecích brýlí či kukly by taky
> mohlo pomoct.

To by chcelo aj na oci fotografa :-) Nie som zvarac, filtre nemam.
Myslim, ze bude stacit kombinacia ISO/clona/cas. Zajtra vecer sa pohram.
No, pripadne v najblizsich dnoch, ak by nebol cas.

> Úbytky na odporech nepředpokládám znatelně různé (percentuálně), pokud
> je splněna podmínka dostatečně velkého rozdílu Ucc-Uak. Přece jen úbytek
> na stejné LED při stejném proudu a teplotě by měl - tím spíš
> pravděpodobně v rámci jedné série - driftovat jen minimálně.

Myslel som to inac - zaznamenat prud, pri ktorom sa LEDky zacinaju
rozsvecovat. Aby sme kolegovi PL vedeli presne povedat, ci jeho 5mA
staci, alebo nestaci na selekciu vadnych.

miro