TME - jake mate ted zkusenosti?

Sobota Leden 26 10:08:02 CET 2013

U TME aspoň funguje to, že když něco nemají hned, nepočítají už u
dalších balíků poštovné. Myslel jsem že už je to standard všude, ale teď
mi přišly od Semic Trading nějaké feritové jádra jako zbytek z loňské
objednávky (dávno jsem je sehnal jinde) za 70 Kč a k tomu asi 80 Kč
poštovné. Před lety to takhle fungovalo u chobota, přišlo postupně třeba
i víc balíčků s pár položkama a hlavně jsem netušil, kdy co přijde.
Možná už taky fungují líp, už jsem u nich už dlouho nic přes zásilkovku
nekoupil. Samosřejmě taková věc bude rozhodovat, kde nakoupím příště.
Anděl