[OT] ARM IDE Licence

Sobota Leden 26 08:56:56 CET 2013

Muzete poslat map soubor, co a jak to slinkovalo? To bylo s tou uprafou
na 2.1f z double konstanty?
Stejne mam dojem, ze optimalizace vlastniho programu bude tak nejak
podobna (nakonec tam skoro zadny kod neni) a rozdil bude v mnozstvi a
typu prilinkovanych knihoven.
Cili ze se jedna co se tyce delky o a + x, kde a je velmi ruzna delka
knihoven dana prekladacem a nastavenim a x velmi podobna delka vlastniho
kodu. Kazdopadne ten procesor ma mega Flash, tak se tam vejde i blikani
par ledek navic ;-) Zkusim si s tim vecer pohrat na jakou delku se dostanu.