TME - jake mate ted zkusenosti?

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Sobota Leden 26 08:47:06 CET 2013

No, kdejakej Cinan z ebay v takovem pripade posle omluvny mail a hodi do
obalky puvodne objednane zbozi.
Vycuranci z TME pocitali s tim, ze se mi pro par korun nebude chtit resit
reklamaci.
Meli pravdu, skutecne mi tech par korun nestalo za nejake vypisovani
reklamace apod.
nicmene po teto zkusenosti jsme je vyradili ze seznamu dodavatelu.
Co je pro ne lepsi, necht posoudi sami.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Friday, January 25, 2013 6:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: TME - jake mate ted zkusenosti?

Původní zpráva ze dne 25.1.2013 od Jan Peterka:

> Ja u tam kdysi objednal na zkousku par veci, misto 5ks 12MHz krystalu
> mi poslali 2MHz. Pri reklamaci je chteli poslat doporucene zpet. Jen
> postovne bylo nekolikanasobne vyssi nez jejich cena, tak jsem se na to
> vykaslal. Byla to ma prvni a posledni objednavka.

A kde je problém? Pokud se jedná o oprávněnou reklamaci, máš nárok na
náklady spojené s reklamací. Normálně jsi jim to měl poslat doporučeně a pak
jim říct, že chceš náklady uhradit.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem