[OT] ARM IDE Licence

Pátek Leden 25 21:04:50 CET 2013

Jj, pisu si volatile doplnit ;-)
Byl to takovy pokus u snidane narychlo, pak jsem hodinu hledal proc
funguje preruseni co se nikde nejak nepovoli - a ono to ma 2 druhy
preruseni, zatim jsem to nejak uplne nepochopil ale kazdopadne me to
utvrzuje v presvedceni pouzivat knihovni funkce, vzorove kody a nesnazit
se to detailne pochopit... A ze tenhle Cortex nema I bit v CPSR registru
ale v nejakem uplne jinem registru a zase je nejlepsi pouzit funkci z
knihovny na zakazani a povoleni (v te fci GetTickCount je jen ze zvyku u
8b CPU, tady asi neni potreba)