[OT] ARM IDE Licence

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Leden 25 19:24:31 CET 2013

Zajímavé. GCC 4.7.2 tak jak to máte nastaveno z toho udělá asi 4k, pokud
zapnu -ffunction-sections -fdata-sections -fmessage-length=0 (Compiler -
Other options) a -Wl,--gc-sections (Other linker options), pak jen 2,4k.
Tohle můžete vyzkoušet, osvědčilo se. Stejně je ten kód pro float nějaký
podivný, ale zatím CM4 nepoužívám, tak nevím.

Mrazík