TME - jake mate ted zkusenosti?

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pátek Leden 25 18:38:28 CET 2013

Ja u tam kdysi objednal na zkousku par veci, misto 5ks 12MHz krystalu mi
poslali 2MHz. Pri reklamaci je chteli poslat doporucene zpet.
Jen postovne bylo nekolikanasobne vyssi nez jejich cena, tak jsem se na to
vykaslal.
Byla to ma prvni a posledni objednavka.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Wednesday, January 23, 2013 9:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: TME - jake mate ted zkusenosti?

Z TME objednavam sukromne aj pre firmu a nikdy som nemal vaznejsie problemy.
Nikdy sa nestalo, ze by nemali na sklade nieco, co deklaruju (na rozdel od
takeho GM, kde sa stav skladovych hodnot absolutne nekryje s tym, co maju na
webe). Ked si to objednam rano, expeduju v ten isty den a dalsi den to mam
na stole.
Raz som riesil nejaku reklamaciu - poslali iny typ LCD nez som si objednal,
reklamacia bola promptna. Spravny kus poslali na vlastne naklady a nespravny
som si mohol nechat.

TME je IMHO velmi seriozny dodavatel, v ramci svojich moznosti.