Vypocet preruseni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 25 17:31:46 CET 2013

Dne 25.1.2013 16:19, Andrej Jancura napsal(a):
> Takze letmy pohlad do datasheetu hovori, ze inkrement ffff/0000
> generuje interrupt.
ja ten DS tu mam vytisteny a ctu to uz asi po desate a proto se na to
ptam - to ze to takto funguje - tedy ze se generuje interupt pri
prechodu ffff/0000 nic nerika jak se predava hodnota z toho dolniho byte
do horniho

z toho blokoveho nakresu to take neni zrejme

Takze ked dam TMR0L=0x7F a TMR0H=0xFE,

> tak ten citac v TMR0L najprv dopocita do pretecenia 0xFF/00 a zacne
> automaticky dopocitavat TMR0H. Sucasne TMR0L pocita od 0x00, myslim
> si, ze tie registre sa nenasobia, ale je tam 256 konstanta. Najlepsie
> je to odskusat v MPLABe, co zodpovie vsetky nastolene otazky.

mplab neprovozuji (nemohl by to nekdo zkusit), ale premyslim, jak by to
bylo HW zadratovane to co pisete
uz to asi chapu jak to myslite - nastavena hodnota dolniho bytu se
docvaka na FF a pretecenim prejde na 00 a pak uz to jede pres dolni byte
ktery je jako delicka 256 a dekrementuje se tak ten horni byte

hmm tak to jsem zvedav - zkusim to asi na zivo, az mi prijde nove palidlo