[OT] ARM IDE Licence

Pátek Leden 25 15:12:36 CET 2013

Tak je to prvni pokusny projekt kde jsem neresil nic, protoze jeste
nevim, jestli touhle cestou pujdu. I tak me prekvapilo, ze to prelozi na
tech 6kB, to mi prijde OK. Nejaka operace s float tam je.

Jedna z veci, kterou zatim netusim, jakou cestou se vydat aby prekladac
pouzil knihovny co vyuzijou FPU.
Toolchain zatim taky pouzivam dle odkazu z te Nemecke stranky, yagarto
to nechtelo prelozit ale to nakonec ani tenhle a melo to jiny duvod
(C::B pouziva rel. cesty a ty knihovny jsem musel nakopirovat k
projektu...). Taky zatim nevim, ktery toolchain je optimalni.

Ja jsem zatim spokojeny, ze mi funguje preklad a ladeni ;-)