Vypocet preruseni

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 25 14:54:24 CET 2013

Dne 25.1.2013 14:39, tomas mainzer napsal(a):
> predelic pak musi byt takovy aby zbytek co nejlepe vyuzil rozsah citace, tj
> - pro 8 bitovy citac by delic musel byt 512 a citat by mel do 176
no jasne - to pri tehle frekvenci to nejde udelat pres 8b citac

> (pro dalsi zvyseni presnosti by bylo jiz treba si hrat hodnotou do
> ktere se cita, tam uz algoritmus zavisi na tom jakou si muzete
> dovolit kratkodobou ci dlouhodobou nepresnost)
ano to uz jsem take delal - musi se prostridat ruzna nastaveni tak aby
to v nejake dobe dalo ten celkovy cas

> - pro 16 bitovy citac by delic musel byt 2 a citat by mel do 45000
> TM.

no o tohle mi jde, jak se dobrat nejakeho soucinu, ktery je bud presny a
nebo nejblizsi mozny - jde o to, ze ten registr neni 16b, ale je slozen
ze dvou 8b - nemuzu do nej nacpat cislo 45000