Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 25 12:29:26 CET 2013

On Fri, 25 Jan 2013, Pavel Kutina wrote:

> To srovnani s Kaflandem a Albertem kulha na obe nohy - pokud vim, tak
> vybudovani Kauflandu si majitele Alberta neplatili ze svych dani (ba dokonce
> to nebylo ani naopak), na rozdil od infrastruktury Telecomu, Ceskych drah
> nebo Ceske posty.

Fiha tak oni nam majitele DPD,DHL,PPL a dalsich zaplatili vybudovani CP.
To tedy cumim na drat. A kdy se to stalo ? Ja myslel ze CP naopak
vytvari zisk a odvadi ho statu a ejhle - oni ji musi dotovat z tech
baliku co na danich plati ostatni prepravci..

Statni podnik ma obvykle tu smulu ze kazdy vi jak by to mel delat lepe...