OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 25 11:10:05 CET 2013

Ano, pokud chcete neco zmenit stezujte si. CP ma uz nejakou dobu system
hodnoceni zamestnancu a vedouci maji moznost na zaklade toho sahat
podrizenym na prachy. Pokud se na jednoho zamestnance sejde x stiznosti
tak nemuze dostat dobre hodnoceni.

Stezovat si na prepazkove pracovnice je na druhou stranu uplne zbytecne
- tak jak je to nastavene tak jsou hodnocene v podstate pouze za prodane
produkty (ruzna sporeni, pojisteni apod.) - takze to maji od jiste doby
uplne na haku.

Radek Vicek