Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

AZe aze na seznam.cz
Pátek Leden 25 10:50:21 CET 2013

Už jsem to sem před časem psal. Jednou došla od ČP zpráva, že mám na poště
balík. Volal jsem, proč jej nepřivezou. Prý nemají tak velké auto (!) a
musím si přijet (cca 7 km).
Šlo u zásilku z ebay z Hamburku, cca 25 kg. Pravím, že mám dopravu
zaplacenou až do domu a nikdo nenutil právě ČP, aby to přivezli oni,
dopravců je víc.
Našel jsem www stránky ČP, někde v Praze, je tam formulář pro stížnosti.
Krátký, ale ostrý popis situace.
Po poledni se zde zjevila dodávka ČP, dvě báby přinesly balík (cca
500x500x250) až ke dveřím, a "náš" pošťák s námi asi tak 14 dní
nemluvil.....
Od té doby všechno funguje.
aze

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, January 25, 2013 9:42 AM
Subject: Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Jasny to je a co? Jak uhlidate 30 000 zamestnancu? Ja je neobhajuju, ale
jina je teorie a jina praxe. Jak psal pan Jirka, jedine reseni je na
mistni poste tak dlouho otravovat, az si Vas vsimnou a zacnou veci resit.
Nakonec nikdo nikoho nenuti Ceskou postu pouzivat, dokonce uz mohou i
jine firmy dodavat dopisy do 50g. Pak se budeme divit az firma napise
oznameni, ze mam dopis v depu  Brne, protoze se do nasi vesnice pres
zaveje nedostali. Ale to jsem trochu odbocil.

Martin Hanek