Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 25 10:16:29 CET 2013

Kdesi na pocatku vlakna jsem psal ze zas tak na CP nenadavam, ze mam
vetsi problem s jinymi firmami (sprosti dorucovatele, depo daleko).
Takze jsem rad, ze mam postu 100m od domu i kdyz je tam zmatek nad
zmatek.

Jsou dva mezni stavy ve firme, totalni chaos a naprosty poradek.
Skutecny stav lezi nekde mezi a prubezne se pohybuje, jestli nekdo
uvazuje pouze binarne, tak je na omylu. Docela chapu ze je velky
problem uhlidat 30k zamcu, ale je to v rukou vedeni firmy k jakemu
krajnimu stavu firmu smeruje (krajni stav nikdy nenastane).

Ja osobne si nestezuji, ale kdyz uz mam se sluzbami firmy problem, tak
ji odstrihnu od mych penez, napr. firma tesco uz nekolik let ode me
nevidela ani kacku.
Uvaha je take, ze kdyz obchod plati v Praze prodavacce 15000Kc a
tentyz obchod v Ostrave 5000, pri stejnem objemu prodeje a stejnych
cenach, tak majitel by mohl dat i v OV prodavacce taky 15000 a mohla
by byt spokojena a netriskat mi s nakupem a nerikat ze se na to muze
vysr...
K.