OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Leden 25 09:50:09 CET 2013

Treba Vyrocni zprava za rok 2010, zde strana 60 nahore:
http://www.ceskaposta.cz/assets/o-ceske-poste/profil/ceska-posta_VZ_2010-web.pdf
Na celkovém počtu zaměstnanců se podíleli zaměstnanci doručování 34,27
procenta, zaměstnanci obsluhy
pošt (na přepážkách, pokladníci, vnitřní služba) 29,76 procenta,
zaměstnanci přepravy 8,98 procenta,
zaměstnanci správního aparátu 7,13 procenta a ostatní zaměstnanci 19,86
procenta.

Martin Hanek