OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Leden 25 09:42:16 CET 2013

Jasny to je a co? Jak uhlidate 30 000 zamestnancu? Ja je neobhajuju, ale
jina je teorie a jina praxe. Jak psal pan Jirka, jedine reseni je na
mistni poste tak dlouho otravovat, az si Vas vsimnou a zacnou veci resit.
Nakonec nikdo nikoho nenuti Ceskou postu pouzivat, dokonce uz mohou i
jine firmy dodavat dopisy do 50g. Pak se budeme divit az firma napise
oznameni, ze mam dopis v depu  Brne, protoze se do nasi vesnice pres
zaveje nedostali. Ale to jsem trochu odbocil.

Martin Hanek