OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Leden 25 09:37:05 CET 2013

Sice je to debata mirne receno o ...ale budiz - zajima me jak je kdo
schopen uvazovat.

V jak velke firme vy osobne figurujete?

V kazde spolecnosti (nemyslim firmu) je nejake zastoupeni lharu,
podvodniku, lenochu, dricu, geniu, spickovych manazeru atd.

Ted mi vysvetlete jak chcete zaridit, aby se nemohlo stat, ze se tohle
zastoupeni nepropise i do firmy, ktera ma 33 202 zamestnancu.

Protoze podle vasi logiky by mely tedy existovat firmy jen takove, kde
jsou ti drici, geniove a poctivci. Bez ohledu na to zda to je soukroma
nebo statni firma. Pokud by ale toto melo platit tak nemuzeme mit pouze
9.4% nezamestnanost - protoze to zastoupeni lidi co se jen vezou a
netahnou je jiste mnohem vetsi a i ti nezamestnani nejsou vsichni jen
netahla. A zatim jsem si bohuzel nevsiml, ze by ve vsech firmach
pusobili jen ti tahavi, cestni, obetavi a usmevavi pracovnici.

Navic jste to cele prekroutil, nikdo prece nezprostoval viny firmu CP
jako takovou - samozrejme ze to pada na jeji triko jako celku. Stejne
jako pada na jakoukoliv jinou firmu.
Konkretni selhani ale zpusobuji konkretni lide (proto je to o lidech),
ne firma - ta nese zodpovednost, ze je tam necha pusobit.

A to je dalsi vec - kazdej si stezuje na netu, v hospode, v televizi,
ale aby zvedl telefon a zavolat vedouci balikove posty a konkretne si
postezovat to nikdo neudela (az na vyjimky). Maximalne jde vynadat
vedouci na ukladaci poste, ktera s tim tezko neco udela. A pak se divi,
ze se nic nedeje.

Jinak k tomu uz nemam co vic rict, takze k tomu uz nic dal psat nehodlam...

Radek Vicek