OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Leden 24 14:00:09 CET 2013

Naprostý souhlas,

zkušenosti máme naprosto stejné. Balík do ruky, doporučený,  bežně
nechávají jiným lidem. Doručení je taky kolikrát podivné. Víc jak týden
nejde balík , na poště o něm neví a najednou se objeví až přijde druhý
balík , který byl poslán o týden později ( asi si šetří práci - přece
nepojedou 2x, raději týden počkají až dojde něco jiného  a pak mi to
doručí naráz ).  O nějakých výzvách nemluvě. Ale nesvádím to tak úplně
na ČP jako spíš na některé jejich zaměstnance, kteří k tomu mají svůj
vlastní přístup (  na jinou adresu mi to chodí v pořádku ).

Miloš Šula