Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 13:59:33 CET 2013

Njn, on si clovek nevybere. Moje zkusenosti:
CP:
-balik z GB (knizky za asi 100 liber) v krabici na letaky u vchodu
-cenne psani hozene na rohozce

PPL:
-Balik nechany u sousedky, neobtezovali se dat ani echo do schranky nebo zavolat
DHL:
-balik nechany u nekoho ve vedlejsim vchode
-stabilni problemy, ze balik nevynese do prvniho patra, ze ho necha u
domovnich dveri a at si to manzelka taha sama (20Kg, 15Kg a podobne
radosti). Podotykam, ze to byly baliky pro soukromou osobu, ne pro
firmu. Tam maji povinnost odnest to az do bytu a maji za to i zvlastni
priplatek (overeno v centrale)

Transneco (nazev si nepamatuju, ale vzpomnel bych si a nepouzil, nebojte):
-dobirka 501Kc. Kdyz to manzelka chtela zaplatit tisicikorunou +
korunou, tak na ni zacal vyryvat, ze tam na ni pocka a at si ty
siiiiileny prachy zajde nekam do obchodu rozmenit (samo, ze ho
poslala... a ja si v eshopu stezoval a zbozi neodebral. Musim uznat,
ze reakce eshopu byla na urovni. Omluva + nabidka poslat to (na jejich
naklady) jinym dopravcem. Poslali tusim CP a nebyl problem)

Proste vsude chleba o dvou kurkach, no:(
Marek