Akcelerometr Was: OT:Xilinx - ach jo.

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 13:05:32 CET 2013

Pokud mate na mysli akcelerometr vhodny pro letectvi, tak googlenim se
lze dopidit napr. ku znackam Honeywell, Colibris, pokud chcete
spickovy akcelerometr, tak to bude jedna z techto firem. Spickovy
akcelerometr se pozna dle sumu. To co prodava ST, AD, Bosch,Frescale,
to jsou sumitka. Presnost vzdy zavisi na Vasi aplikaci. Neco jineho je
sledovani drahy letu rizene rakety a neco jineho napr. test tlumicu
vasi fabie. V prvem pripade to jsou ve vysledku metry, v druhem
desetiny mm.
K.