Re: SO18 to něco

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 12:44:42 CET 2013

Dobry den,

takuto dosticku si budete musiet ubastlit. Kedze SO su puzdra 300mil
siroke, bude dost zalezat na footprinte toho SO18, kolko volnosti bude
pri bastleni. Konektory by som pozrel u FischerElektronik, myslim ze
maju dostatocny sortiment tychto veci a co sa tu tak premelie, tak par
ludi v konfere FE pouziva. Mozno Vam poradia aj s cenami.

A.