Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Leden 24 11:33:19 CET 2013

Ja bych se take zastal CP, ackoliv souhlasim s tim, ze je tam pekny
bordel, tak prepravky typu PPL,DHL,UPS,DPD,... me nevyhovuji z duvodu
ze jezdi jen dopoledne a do depa to mam daleko. Navic ridici PPL
byvali dost sprosti a byla tam extremni fluktuace, doslova zalezelo na
jakeho vola jste natrefili. Akorat u DPD byl starsi slusne vychovany
pan. Jenomze dopoledne doma nejsem a depo je 60km cesty.
K.