Re: OT. pro ty co mají a nemají rádi ČP

Čtvrtek Leden 24 11:11:51 CET 2013

Já bych až tak tu českou poštu nepomlouval.

Když si něco objednáme, většinou najdeme ve schránce lístrk, že nás
nezastihli doma, ať si to vyzvedneme na poště. V jednom internetovém obchodě
jsme si teď něco objednali, do poznámky napsali, že doručení chceme po
předchozím telefonickém upozornění po 16. hodině (chodíme do zaměstnání)
nebo dle telefonické dohody (firma nabízela buď osobní odběr nebo doručení
nějakou přepravní firmou, o české poště se nezmiňovala). Včera jsme se sešli
doma a zásilka už tam byla - přivezli ji v poledne, naštěstí byl doma syn a
měl u sebe dost peněz. Já jsem celý den s sebou tahal mobil a čekal kdo
zavolá, nezavolal nikdo.