Jak vyprostit CDcko z autoradia

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 23 19:37:28 CET 2013

Zdravim,
  neda se to zrecoverovat ruznymi variacemi nasledujiciho postupu ?
  1) Odpojit vsechna napajeni, pockat par minut.
  2) Stisknout nejakou kombinaci ovladacich prvku (a drzet)
  3) Pripojit napajeni (pokud je jich vice, napr. standby/operation, spojil
bych je paralelne a pripojil ke zdroji obe naraz)
  Rada zarizeni ma podobnym zpusobem reseny fucktory reset :-) ci jine
podobne ozivovaci mechanismy.
    Zdravi Pavel