Ovladace BT modulu

Středa Leden 23 18:28:16 CET 2013

To je prvni, co jsem vyzkousel - neporadi ;-)
Ten cinskej je vubec zazrak, ma fake antenu - normalne ma jen meandr na
DPS, ktera zabira asi 1/3 krabicky a VID&PID asi z neceho naklonovany,
ovladace jsem nenasel vubec...
Takze jediny uzitek za ty prachy bude asi prodluzovaci USB kablik, co k
tomu byl pribalen (jestli funguje) a prazdne mini CD ;-) Ale koupil jsem
i tu desku s relatky
http://dx.com/p/4-ch-12v-power-relay-module-red-blue-173827 jak tu
probehla a baterku do mobilu, oboji cajk, tak nakup aspon ze 2/3 dobry ;-)