Osvitovka na UV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 23 16:58:34 CET 2013

Mam zafixovano, ze plexi (alespon nektere typy) ma na kratsich delkach
vyrazne mensi utlum. A urcite bude radove levnejsi nez kremenne sklo.

PL
  ----- Original Message -----
  From: cipisek.cipr na seznam.cz
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, January 23, 2013 3:24 PM
  Subject: Re: Osvitovka na UV

  Problematice propustnopsti skla pro UV jsem se take venoval.
  Nejlepsi propustnost ma kremenne sklo, Bohuzel ceny tabuloveho kremenneho skla nejsou zrovna male.
  Prakticky vsechno bezne dostupne tabulove sklo se dnes dela jako float z sodnovapenato kremicite taveniny. Pokud vynechame skla porarvena v hmote, tak cira skla se pak lisi jen nanesenou vrstvou.
  Snad v kazdem lepsim sklenarstvi by mel byt dostupny Planibel Clear Clear u krereho bude krivka propustnosti vypadat nejak tato.
  http://www.uimg.in/ss7
  Na sklenicich nic lepsiho byt nemuze , pokud se nepletu tak Planibel Clear je na lomu svetlounce do zelena.

  Ciprian