TME - jake mate ted zkusenosti?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 23 15:14:22 CET 2013

Ja s oblibou vyuzivam jejich QuickBuy. Nachystam si textovy soubor ve formatu
oznaceni;pocet
a ten tam jednorazove nasypu. Ten textak mi soucasne slouzi jako seznam toho,
co jsem objednal/nakoupil.

Jen jejich tvrdosijne odmitani poskytnout razeni podle cen je uz trochu smesne.

Dival jsem se, ze uz zavedli i platbu PayPal. Mozna uz je to tam dlouho, ale vsiml
jsem si toho az ted.

Suhlasim s predchozimi prispevky, ze TME je dobry prodejce.

PL

**********************************

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 23, 2013 11:18 AM
Subject: Re: TME - jake mate ted zkusenosti?

Nooo, ja parkoviste beru jako docela dobrou vec.

Mozna pro vas co dela vyslovene opravarinu a objednava nahodne to vypada
jako blbost, ale treba ja delam male serie a nebo mam
unifikovane/modularni vyrobky a tak mam v parkovisti nasypane jednotlive
sve vyrobky a po nima prislusne sady soucastek.

Takze kdyz potrebuju veci na nejakej vyrobek staci jen presunout celou
sadu do nakupniho kosiku a vim, ze jsem nanic nezapomnel - maximalne
zkoriguju pocty podle aktualniho skladu u me doma.

Take to pouzivam kdyz navrhuju nove zarizeni a potrebuju vedet co jsem
pouzival v minulosti - protoze pak pri stavbe prototypu je nadeje, ze
budu mit vse skladem a zaroven, ze neosadim nejakej ulet. A take ze si
prd pamatuju.

Dalsi vec je, ze kamarad obcas neco potrebuje a tak se zaloguje na muj
ucet a zalozi si svuj nakup na parkoviste a ja vim, ze az budu
objednavat tak to mam prihodit ke svemu nakupu.

Radek Vicek