OT: doporucte GPS navigaci

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 23 15:00:24 CET 2013

Po case som skusil kuknut stranky Garmin, ToPo SK je uz vo verzii 4,
samozrejme stale ma fungovat aj na mojom type navigatora a mozem si ju
kupit za polovicu predajnej ceny. Podla bodov 1 a 2 (nizsie na stranke)
teraz poskytuju bezplatnu aktualizaciu tak 1/2 roka...
http://klub.garmin.sk/clanok--55/Slovakia_TOPO_v_4.html

miro