Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 23 14:53:29 CET 2013

ESD generator je hracka, ktoru drzis v jednej ruke. Ten detektor je
pravda, ale to zase mozes vyriesit periodickym meranim a pomalou
zmenou faze. Ale uznavam, ze to trivialne nie je.

Moja povodna otazka ako zistit ci je transil dobry, ciastocne odpaleny
a odpaleny ma zaujima preto, lebo som ich pred par rokmi denne
odpaloval a menil desiatky kusov pri vyvoji. Zaujima ma to preto, lebo
by som si rad urobil nejaky prakticky postup na rychlu identifikaciu.

Pytal som sa na to aj preto, lebo to mam vsetko este teraz v hlave
pohromade, tak by som si to rad vyjasnil. Neboj aj tak to vsetko
zabudnem. Mimochodom, o transiloch som pocul prvy krat v 93 a to sa
moc teda este asi nerobili. Funkciu a konstrukciu som nikde nemal
moznost nastudovat a na VS to akosi moc nebolo. Teda zenerky boli, len
ja som mal zameranie na materialy a polia, takze prakticku elektroniku
som si musel nastudovat po skole sam. Aj preto tu vyzeram so svojimi
otazkami ako blbec... ( a zo zalohy si na mne zgustnu  :)   ).

A.

Dňa 23. január 2013 12:42, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: