OT: doporucte GPS navigaci

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 23 14:33:28 CET 2013

On 22.1.2013 22:53, Kuba Jan wrote:

> Něco podobného sliboval skylink a cslink také.....
>
> Vím že kolega má nějakého Garmina, za kterého dal pře cca 8 lety asi
> 12000 kč.
> tehdy mu prodavač tvrdil, že aktualizace je bez problému a levná.
> Dnes z toho má těžítko, protože za aktualizaci chtějí 1800kč , a to
> vyplatí raději koupit novou GPS.

Aktualizacia mala byt navzdy zdarma. Mam turisticky eTrex Venture Cx
(2005 alebo 06) s ToPo mapou SK. Vtedy v cene bola vo verzii 1. Riadne
som sa zaregistroval. Ked vydali verziu 2, prisiel mi e-mail, ze si ju
mozem stiahnut aj s klucom. Je to presne tak, ako pise P.K., mapa sa
odomyka pre konkterny pristroj. Sucastou registracie bolo odoslanie
cisla mojho pristroja, na zaklade coho Garmin vie vygenerovat odomykaci
kod. Potom dlho ziaden update nevydali, o par rokov sa objavila verzia
3, ku ktorej mi odmietli poskytnut pristup napriek platnej registracii a
slubu dozivotnej aktualizacie. Zdovodnili to tym, ze nova verzia je
urcena k novym pristrojom.
Samozrejme funguje aj na starych, navody dohladatelne, vyskusane. Otazka
je, ako si to moralne zdovodnit. Porusil som licenciu k novej mape, ale
nepourusil som licenciu, ktoru som dostal so zakupenim pristroja. Vratil
som sa k v2..

miro