TME - jake mate ted zkusenosti?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Leden 23 09:38:18 CET 2013

V podstatě souhlas, jak s rychlostí dodání, tak se sortimentem, i ten
web už třeba zobrazuje detaily jednotlivých položek na rozdíl od dřívějška.

Jen filosofie "parkoviště" a podobných nesmyslů tam zůstala, občas to
nechápu.

Farnell stejně jako jiní samozřejmě zůstává dál, naštěstí má každý jiný
sortiment a i jiné ceny (často různě křížově).

---
Jirka