Re: Re: OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh akumulatorek )

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Leden 23 01:13:11 CET 2013

A víte co je na téhle kokrétni kauze nejvtipnější, leč s Vámí bez výhrad
souhlasím,
tak ten obrázek je na uloz.to v nahledu, který vám stačí pro posouzení
problemu,

ve formátu png a má asi 12,6KB, takze kolega nebo osoba jak jste ji oznacil,

podstate pouzil uloz.to jako kompresor obrazku :-D

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Datum: 22. 1. 2013
Předmět: Re: OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh
akumulatorek )

"Jenze o to vubec neslo - to si asi kazdej uvedomi, ze procento znalych
lidi nevyresi tech zbyvajicich 99%, kam patri treba i moji rodice (mama
mi posila bezne ppt prezentace o o desitkach MB, ktere obsahuji nejake
ji se libici fota a i presto, ze nemam powerpoint a uz nekolikrat jsem
ji to rikal).

Jen jsem tu osobu (kolega ji opravdu rikat nebudu) chtel upozornit, ze
je zde na foru, kde se vyskytuje velka cast z toho 1% vyse uvedeneho
znaleho osazenstva inetu a ze mozna x lidi se na nejake prohlizeni jeho
obrazku zrejme vyprdne a tim mu k nemu treba nic nenapise.

Navic kurna nereknu kdyby dotycneho to stalo nejake silene usili a musel
si kvuli jednomu obrazku neco instalovat nebo se neco ucit. Stacilo to
jen v roletce zaskrtnou GIF.

To je ale kazdeho boj...

RV