Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 23 00:11:36 CET 2013

Tak ste si na mne teraz zgustol... Dufam, ze Vam to urobilo dobre.

Ale ak mam byt uprimny, tak pred vsetkym kde je napisane "kV" mam
akysi respekt a moc neskusam, aky to da 1mA... Nahodou by to napatie
ten super xxxMegaOhm preskocilo a ja som to uz nerozchodil. A potom by
ste si povzdychol, ze dalsi blbec, ktory nevie, ze existuje preskokove
napatie. To radsej ozeliem toho pana Ohma.

A.