Hardwarova otazka

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 22 22:53:26 CET 2013

Dobry vecer,

prepacte ze sa zapajam az teraz, ale bol som trochu relaxovat a vratil
som sa az teraz.

Takze takto som to robil, ale tych transilov islo do kybla dost vela a
na poharik slivovice nebol cas. Nicmenej s odstupom casu ma zacalo
zaujimat, ako tie transily aspon trochu cheknut a pozriet ci su naozaj
v kremikovom nebi a skusit urobit aspon aku taku statistiku chyb. Je
to totiz ista napoveda ako smerovat dalsi vyvoj a na co si dat v
buducnosti pozor.

Priznam sa, ze merat VA charakteristiku nebolo pri oprave a analyze
mozne z casovo-technickych dovodov. Preto som sa pytal, ci neexistuje
nejaky rychly sposob pripadne jednoduche zapojenie na ich kontrolu a
bol som zvedavy ako to riesite tu v konfere. Nikdy by ma nenapadlo ich
merat makkym VN zdrojom na urcovanie izolacnej pevnosti. Ale musim
uznat, ze aj to je cesta, len tie transily potom naozaj uskvarite do
skratu, co pri dalsom vyvoji moc nenapovie o dalsom smerovani.

Nic, ale v podstate je to tak, ze vhodny zrazaci odpor a multimeter,
pripadne zdroj s prudovym obmedzenim, by mohol stacit aspon na
orientacne meranie.

A.