[OT] ARM IDE Licence

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Úterý Leden 22 22:21:55 CET 2013

U RTX bych si nebyl jisty, preci jen je uvolneny jako volny zdrojovy kod a prilis velky taky není. Dokonce jsem si 99% jisty, ze RTX lze ve free verzi pouzit.

Tomas

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hutta.j na seznam.cz
Sent: Tuesday, January 22, 2013 7:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] ARM IDE Licence

Nevim jak IAR, ale u MDK-ARM Lite Edition by byt problem nemel.
U lite  souhlasite s tim jaka omezeni ma verze Lite, nemate narok na nic a to je asi tak vse. Bohuzel kod max 32kB, nemuzete pouzit knihovny od Segger a ani RTX.
Keil nabizi Edu licence, ale i kdyz je cena Edu desetinova , muze to byt klidne 800Euro.

Hutta