Dalsi setric energie

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Leden 22 21:55:57 CET 2013

Me je akorat smutno, kdyz opravdu nekdo uveri v tohle, ale v carodejnice
nikoliv.
Kazdopadne takoveho obchodnika bych do firmy potreboval.
Staci nalezti spravneho hlupce, nebot kazde zbozi ma sveho kupce...

Monitor spotreby se zaznamem na SD kartu za 500 kc  s DPH nebo bez ?  :-D
No zatim to nikde nemaji, ale predstava je to hezka....

Diky za odkaz, na odreagovani idealni.

LK