OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh akumulatorek )

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Leden 22 20:40:17 CET 2013

Ja spis nechapu, kolik p*covin se tady sesype kvuli pul megoveho
obrazku, navic na externim serveru, v dobe, kdy kazda pitoma flash
reklama, nebo fotka ma 2 a vice mega a bez kecu jich denne otevrete 1000.
Jestli vam vadi otevirat obrazky, tak je neotevirejte. Jestli Vam vadi
ucastnit se konference a pomahat jinym, tak si kupte zahradu a
okopavejte brambory.
Kdyz se tady nekdo pta o radu, to kazdy drzi hubu a krok, ale jakmile je
moznost moralizovat, nebo do neceho popichovat, najednou je kazdy chytry
a prisadi si.
Bavte se tady o velikosti priloh a o tom, jaky jsem pitomec, ja si
radeji usetrim cas.
Ne jenom nesmyslnou konverzi formatu z niceho na nic, ale predevsim
ctenim poucek od moralisty, kteremu nekdo dal funkci.

P.