OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh akumulatorek )

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Leden 22 20:37:25 CET 2013

Tohle mne často udivuje u našich zákazníků. A to i z IT oboru: Dnes už téměř
nikoho nenapadne, že by mohl velké soubory před odesláním zazipovat. HW je
dostatečně výkonný, tak to prostě neřeší.

A abych nechodil daleko, tak ani uvnitř firem to není lepší. Naprosto běžné
je DMS v každé firmě. Přesto se místo odkazů dál tvrdošíjně posílají
přílohy. :-(

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Admin HWnews
Sent: Tuesday, January 22, 2013 8:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh
akumulatorek )

Jenze o to vubec neslo - to si asi kazdej uvedomi, ze procento znalych lidi
nevyresi tech zbyvajicich 99%, kam patri treba i moji rodice (mama mi posila
bezne ppt prezentace o o desitkach MB, ktere obsahuji nejake ji se libici
fota a i presto, ze nemam powerpoint a uz nekolikrat jsem ji to rikal).

Jen jsem tu osobu (kolega ji opravdu rikat nebudu) chtel upozornit, ze je
zde na foru, kde se vyskytuje velka cast z toho 1% vyse uvedeneho znaleho
osazenstva inetu a ze mozna x lidi se na nejake prohlizeni jeho obrazku
zrejme vyprdne a tim mu k nemu treba nic nenapise.

Navic kurna nereknu kdyby dotycneho to stalo nejake silene usili a musel si
kvuli jednomu obrazku neco instalovat nebo se neco ucit. Stacilo to jen v
roletce zaskrtnou GIF.

To je ale kazdeho boj...

RV