OT: Trafic, chovani na siti ( Bylo Re: Zalozni 9V nimh akumulatorek )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 22 20:22:16 CET 2013

Tahle debata je urcite zajimava z pohledu lidi veci znalych....
  Ale kdyz denodenne vidim, jak lidi davaji do posty prilohy z 10 a více
Mpix fotaku, neboli obrazky 5Mb
(a pritom treba vyfoti jen telefonni cislo na stitku) a 90 procent z
nich ani netusi, ze by to slo oriznout a zmensit, tech zbylych 9 procent
co tusi ze by to meli udelat je zas linejch...

Chtel jsem tim rict, ze co je platny, ze my tady vime, ze do konve
bychom meli davat male prilohy, odmazavat balast atd. kdyz "venku"
toho  jede a svisti cim dal vic...